Zasady określające warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w serwisie ssl.velo.pl. (Regulamin Panelu klienta ssl.velo.pl)Postanowienia ogólneNiniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej Regulaminem, wprowadza się w oparciu o art. 8 ust. 1 pkt 1) i ust. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin dotyczy Panelu klienta ssl.velo.pl działającego pod adresem https://ssl.velo.pl, zwanego dalej Panelem. Panel jest przygotowany przez Velo sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 305, adres poczty elektronicznej: rejestracja@velo.pl, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000059870 (Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydz. X Krajowego Rejestru Sądowego), kapitał zakładowy: 200 000 PLN, NIP: 631-19-90-396, rejestr BDO 000004187, zwaną dalej Organizatorem. Panel przeznaczony jest dla Klientów nabywających towary i usługi pochodzące z dystrybucji Organizatora i zakupionych w sklepie współpracującym z Organizatorem na terenie Polski lub bezpośrednio od Organizatora (zwanymi dalej Użytkownikami). Konto Użytkownika tworzone jest przez Organizatora po zarejestrowaniu przez sprzedawcę w sklepie współpracującym zakupu towaru z oferty Organizatora. Dokończenie rejestracji Użytkownika jest konieczne, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Panelu. Korzystanie z Panelu jest bezpłatne. Dostęp do PaneluKorzystanie z usług Panelu wymaga dostępu do Internetu oraz przeglądarki umożliwiającej odczyt Panelu. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika poprzez Panel treści o charakterze bezprawnym. Panel działa pod adresem url: https://ssl.velo.pl/ (Strona logowania). Dostęp do Panelu możliwy jest po zalogowaniu Użytkownika. Instrukcje dotyczące sposobu logowania dostępne są na Stronie logowania. Zgodnie z instrukcjami dostępnymi na Stronie logowania możliwe jest zresetowanie wcześniej ustawionego hasła. Organizator nie zna haseł Użytkowników. Po pierwszym logowaniu do Panelu, Użytkownik jest proszony o dokończenie rejestracji poprzez uzupełnienie danych potrzebnych do utworzenia profilu Użytkownika. Dane/oświadczenia wymagane do dokończenia rejestracji to:
Numer telefonu podawany jest dobrowolnie. Pola w zakresie zgód na komunikację elektroniczną w celach handlowo-marketingowych są dobrowolne. Dostęp do podanych danych oraz możliwość ich zmiany jest możliwa w każdym momencie zgodnie z poniżej opisanymi funkcjonalnościami. Zakres usługPo dokończeniu rejestracji i zalogowaniu Użytkownik otrzymuje dostęp do następujących funkcjonalności Panelu:
Komunikacja elektroniczna w celach posprzedażowych lub handlowo-marketingowychPo wyrażeniu w Panelu odpowiednich zgód na komunikację elektroniczną Użytkownik będzie otrzymywał od Organizatora informacje posprzedażowe (np. przypomnienie o przeglądzie zerowym, upływie gwarancji, upływie ważności eBonów) lub handlowo-marketingowe (np. wiadomości dotyczące aktualnych promocji, konkursów, ofert handlowych, wyprzedaży, jak również innych wybranych treści o tematyce rowerowej). Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania tego rodzaju informacji, poprzez:
Zawarcie i rozwiązanie umowyZawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje w momencie dokończenia rejestracji przez Użytkownika i akceptacji Regulaminu. Użytkownik może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie bez podania przyczyny, co pozostaje bez wpływu na inne umowy zawarte przez strony. Rozwiązanie niniejszej umowy korzystania z usług Panelu Użytkownik powinien zgłosić na adres rejestracja@velo.com.pl Po rozwiązaniu umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną konto i dane Użytkownika zostaną usunięte, chyba, że Użytkownik przekaże inne wytyczne co do dalszego wykorzystania przez Organizatora podanych danych lub Organizator będzie dysponował podstawami prawnymi ich dalszego przetwarzania (np. w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami). ReklamacjeReklamacje dotyczące funkcjonowania Panelu można zgłosić na adres rejestracja@velo.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Dane osoboweInformacja o przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników Panelu została przekazania w odrębnym dokumencie, dostępnym w Panelu. |
||||||||||||||||||||||||||
Informacja na temat przetwarzania danych osobowychNiniejsza informacja skierowana jest do osób fizycznych, których dane osobowe przetwarzane są przez Velo Sp. z o.o. z siedzibą Gliwicach w związku z prowadzeniem akcji promocyjnych oraz rejestracją w Panelu klienta (https://ssl.velo.pl). Administrator danych osobowychAdministratorem danych osobowych jest Velo sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (zwana dalej VELO lub Spółka), ul. Pszczyńska 305, 43 -100 Gliwice, KRS 0000059870, NIP 6311990396, kontaktowy adres email: daneosobowe@velo.com.pl. Cel i podstawa przetwarzania danych osobowychPoniżej Spółka prezentuje cele i podstawy przetwarzania w związku z prowadzonymi akcjami promocyjnymi i rejestracją w Panelu klienta. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby VELO mogło zrealizować cele przetwarzania.
Informacja o odbiorcach danych osobowychDane mogą być ujawnione podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną, informatyczną, prawną, marketingową VELO. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym wysyłkę mailingu, firmom kurierskim oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. W związku z usługami Spark post (wysyłka mailingu) dostęp do danych może otrzymać Message Systems, Inc. i podmioty wymienione na stronie https://www.sparkpost.com/policies/subprocessors/. Podmioty te przetwarzają dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), w szczególności w Stanach Zjednoczonych. Przekazanie danych poza EOG zostało zabezpieczone zatwierdzonymi przez Komisję Europejską standardowymi klauzulami umownymi. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie https://www.sparkpost.com/policies/dpa/. Dane mogą być także przekazane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Okres przechowywania danychDane przetwarzane w celu wykonania umowy świadczenia usług drogą elektroniczną będziemy przetwarzać do czasu wykonania umowy (prowadzenie konta), a następnie nie dłużej niż do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikającego z przepisów prawa. Dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ( o ile będą na nas spoczywać) będziemy przetwarzać przez okres wskazany w przepisach prawa podatkowo-rachunkowego. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów VELO będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do realizacji tych interesów, nie dłużej jednak niż do upływu terminu przedawnienia roszczeń. Okres przechowywania danych może ulec skróceniu w wyniku uwzględnienia sprzeciwu lub wycofania zgody. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanieDane osobowe nie będą wykorzystywane przez VELO do podejmowania wobec użytkowników decyzji w sposób zautomatyzowany (czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania, w sposób, który wywołuje wobec użytkowników skutki prawne lub w podobny sposób na nich wpływa. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowychW związku z przetwarzaniem danych do ww. celów użytkownikowi przysługuje prawo do:
|